Vi gør vores bedste for at besvare alle opkald inden for 5 minutter. Emails inden for 1 time alle ugens dage mellem 9 og 22. Vi er desuden også at fange på Live chat som du finder i bunden af skærmen så vidt muligt alle ugens dage mellem 9 og 22.
Skal jeg starte med en gratis prøveperiode?
Ja, for vi er mener kun du bør betale for noget, når du er fuldt ud overbevist om det er noget du kan bruge.
Den bedste måde at sikre, at vores sms system er noget du kan bruge er gennem vores 30-dages gratis prøveperiode som er inkl. 100 SMS og 1 keyword.
Det er vores overbevisning at du i løbet af den 30-dages gratis prøveperiode, vil kunne finde ud af hvilke funktioner du har brug for, og på den måde være bedre rustet til at vælge den passende pakke.
Du kan altid opgradere til en betalt løsning via kontrolpanelet inden de 30 dage er udløbet.
Kan jeg teste jeres SMS gateway og er det gratis?
Ja det kan du og det er helt gratis!
Du får adgang til hele systemet i 30 dage samt 100 SMS og et valgfri keyword.
Har du brug for at teste i større omfang så kontakt os og vi finder en løsning.
Hvad sker der efter den gratis prøveperiode?
Vælger du at opgradere i løbet af de 30 dage til en af vores betalte SMS løsninger, vil du blive faktureret periodevis fremad rettet og kan altid opsiges abonnementet til udgangen af en periode. Hvis du derimod vælger ikke at opgradere i løbet af de 30 dage, vil din konto automatisk blive deaktiveret og opgradere du ikke inden for de følgende 30 dage slettes kontoen helt og alle data tilknyttet kontoen.
Hvordan opsiger jeg min konto/abonnement?
Det gør du nemt via vores online kontrolpanel. Der kan du vælge at lukke din konto med det samme eller til udgangen af den betalte periode.
Konti med afregning hver måned, skal senest opsiges dagen før ny betalingsperiode.
Konti med afregning hver 3. 6. eller 12. måned, skal senest opsiges 30 dage før ny betalingsperiode.
Fandt du ikke hvad du søgte? Så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice.